4 iulie 2011

✿ 1001 de dorinte [2,3]

Uite ca am ajuns si la B'ESTFEST. Destul de frigut,dar daca stai sa te gandesti,esti in plin camp.Lume multa,muzica pe toate gusturile,mici si inghetata :x Pacat ca n-am prins Suie Paparude,ca am venit exact cand terminau.Dar prestatia lui Mika a fost exceptionala.Nu stiu cum de putea sa cante asa de bine,avand in vedere cu tot aerul ala rece.Bravo lui.Voce fenomenala :x (normal ca ma doare in gat :)) )


 
Si ca sa vezi,am dat si peste un perete de catarat :> Norocul meu.Normal ca am profitat de ocazie,desi eram in rochie(aveam colanti,da?).Era sa pic de vreo trei ori,ca nu ma prinsesem bine.Am ajuns pana sus de tot si am putut sa ma uit in jos-e chestia aia cu "nu te uita in jos!" :))Dar te omoara la degete,pentru ca obstacolele alea-sau cum le zice- sunt foarte aspre si nu toate aveau loc in care sa bagi degetele.Oricum,a fost tare 


Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu