23 iulie 2011

✿ Detalii

Nu-mi vine sa cred cata imaginatie au unii oameni,in timp ce ceilalti stau in cele mai banale case.Eu ador sa imi imaginez tot felul de schite pentru casa mea-ma rog,cu ochii inchisi,ca sa pot sa cred ca e camera goala.Nu stiu de ce,dar cand intru intr-o camera goala,imi vine instantaneu inspiratie.Eu aveam si inca am o fantezie de a  fi designer de interioare.Stiu ca e un vis,dar cel putin stiu ca viitoarea mea casa va fi geniala.Cred ca o sa fiu ca un copil intr-un magazin cu dulciuri :D Mi s-a intamplat odata sa nu pot sa dorm de cate idei aveam de redecorare a camerei mele.Ciudat-pana nu am desenat o schita pe foaie,nu am putut sa dorm.In fine,destul cu asta.Am gasit pe un site un articol despre decoruri pentru casa.
Mi se par chiar foarte tari,mai ales ca se pot face cu putina indemanare si manual-nu neaparat luate de la magazin.Oricum,majoritatea sunt din Italia,deci...Enjoy ( aici restul )

 ps: Stie cineva cum se face o schita 3D la o camera? Ca eu pana acum le faceam numai privite de sus...





Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu