7 noiembrie 2011

✿ Cugetari...

heeeiii >:D<
Ce mai faceti mai?Parca a trecut o mie de ani de cand nu am mai postat...Ma rog,o luna jumate,tot aia.Dar nu conteaza,a fost ca un respiro pentru mine,mi-am si aranjat blogul si iata-ne din nou,in plina toamna.Dar nu trebuie sa ne plangem,ea are si partile ei bune,ca orice anotimp de altfel.
Imaginati-va doar ca va plimbati pe alei lungi pline cu frunze impreuna cu persoana iubita sau prietenii cei mai buni.Acum pe bune,asta e chiar de vis.
Lasand asta la o parte,azi am fost partasa la o intamplare care m-a facut sa  ma gandesc la ea mult timp dupa aceea.Ieseam de pe usa dispensarului,cand vad pe hol trei persoane,dintre care un batranel cu un baston.Acum,cum sa va zic,daca o pesoana sta exact in centrul holului,nu se poate trece.Deci,iesisem eu si ..am o tentativa de strecurat,ca sa-i zic asa.Si mi se parea nesimtire ca batranelul ala nu se clintea deloc,chiar daca "vedea" ca voiam sa trec.Cand colo,femeia de pe scaun imi zice ca e orb...Mai sa intru in pamant....Adica,eu eram indignata ca nu se misca,deci de aia ii zisesem cu un ton asa mai tare ca sa imi dea voie...Da,cam aiurea.Faza care ma trasnit e cat de repede judecam oamenii,fara sa stim prea multe despre acestia.
Ironic,nu?Un simplu batranel care poate ca era cea mai de treaba persoana m-a facut,prin simpla prezenta a lui,sa fac un pas inapoi si sa cuget.Cine suntem noi sa judecam?N-avem si noi defecte,ticuri si probleme?Ar trebui sa ne uitam mai bine la cei ce ne inconjoara.Asa vei descoperi niste ochi ce te roaga sa ii iei de mana, un zambet care iti zice ca i-ar face placere sa vorbiti...Da,noi toti trebuie doar sa facem un pas inapoi si sa privim...


Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu